2011. január 5., szerda

Regénytervezet

Szeretitek a misztikus, varázslatos történeteket? Ha igen akkor a Kísértés tetszeni fog. Mert ez nem ám egy szokványos szerelmes sztori lesz, nem bizony ^^ Ezt eddig csak pár embernek mondtam el, de most megosztom veletek is. Lesz egy nagyon gonosz oldal a könyvben és természetesen egy jó is. És hogy melyik kerekedik felül? Nah... hát az is eléggé érdekes lesz. :D :D :D

Ja és majd kihagytam a lényeget. Elkészítettem a második rész alap konfliktusát. :D :D :D Sztem akkora csavar lesz, hogy sosem jönnék rá, ha nem én találtam volna ki.

2 megjegyzés:

  1. Hello, I see you have used an artwork of mine without my permission, and also removed my signature and watermark (as seen here http://sangelus.deviantart.com/art/Wicca-110538121) please give appropriate credit or remove it, if not, further serious action will be taken as it IS copyright PROTECTED. Thank you.

    VálaszTörlés
  2. Really? Prove it! Sry, but I found this picture here: http://picasaweb.google.com/lh/photo/4mvdFDoEqtYep8kWi3AdXQ
    So, its not yours. But, Ill change it for a better picture.

    BB

    VálaszTörlés