2011. január 3., hétfő

11. folytatás (ezzel vége az első fejezetnek)!!!!!!!

Le kellett ülnöm, hogy egy kicsit össze kaparjam magamat.
        Jól vagy baby? – kérdezte David zavartan.
        Persze, csak elfáradtam. – hadartam és próbáltam mosolyt erőltetni az arcomra.
        Szeretnél lepihenni? – kérdezte.
        Pihenni? – kérdeztem vissza olyan hangnemben, mintha a világ legnagyobb hülyeségét mondta volna és zsiványul elmosolyodtam.
        Baby! – szólt rám David és visszamosolygott rám. – Még milliónyi időnk lesz egymársa. – súgta és megcsókolt.
Durcásan fontam össze a karjaimat a mellemen. Az új csodás „játék”, amit megtapasztaltam szinte parancsolta, hogy folytassam. Vágyakoztam David teste után, mint egy alkoholista a következő pohár után.
A telefonom megcsörrent, amitől összerezzentem. Tudtam, hogy el fog jönni ez a perc, de még nem voltam rá felkészülve; ezért hagytam csörögni a viseltes kis készüléket. A telefon megállás nélkül csörgött, mind újra és újra kezdte az ősrégi csengőhangot.
        Nem veszed fel? – kérdezte David értetlenül.
        Nem! – vágtam rá ingerülten.
        Miért? – kérdezte elkerekedett szemekkel.
Nem szóltam semmit, felkaptam az asztalról a mobilt és David felé tartottam úgy, hogy jól lássa a karcos kijelzőt.
        Ijj! – nyögte.
        Bizoooony. – válaszoltam és kínomban elmosolyodtam.
        Nem lesz ebből baj?
        Félsz, hogy bajba sodorlak? – kérdeztem zavartan és hirtelen lelkiismeret furdalásom támadt.
        Téged féltelek, nem magamat. – magyarázta.
        Ne félts! Elmúltam már 18. – feleltem büszkén.
        Akkor is azt mondom, hogy fel kellene venned. Mi rossz történhet?
        Még nincs hozzá erőm. – mentegetőztem és elhúztam az orromat.
A telefonom újra megszólalt, de most csak kettőt pittyegett.
        SMS? – kérdezte.
        Az. – feleltem bosszúsan.
        Mit ír?
        Hmmm... enyhén zabos. Ezt figyeld. – kezdtem – „ Azonnal vedd fel, különben rendőrrel megyek érted”. – olvastam, majd David-re néztem. – Vicces. – tettem hozzá. – Mit képzel ez? – puffogtam.  
        Baby... nézd, ne érts félre. Örülök, hogy itt vagy, de nem igazán van kedvem a rendőrségre járni. – magyarázta David idegesen.
        Ne aggódj! Mondtam már! Nagykorú vagyok. – nyugtattam, mindhiába.
        Jó, akkor majd föl veszem én. – ajánlkozott. – Nem tudtam, hogy egy nyúllal élek együtt. Kérsz egy répát? Van itthon. – cukkolt.
        Szerintem az csak rontana a helyzeten. És nem szeretem a répát. – vágtam vissza.
        Akkor meg vedd fel, amint újra hív... kérlek. – válaszolta.
        Rendben. – egyeztem bele, de csak miatta. Úgy gondoltam, ennyi áldozatot megtehetek érte, ha már befogad.
A telefonom újra csörögni kezdett, David pedig jelentősségteljesen bólintott. Össze szedtem minden erőmet, morcosan ránéztem David-re és lenyomtam a kis, zöld gombot.
        Igen? – szóltam bele remegő hangon. Nem a félelemtől, hanem az idegtől beszéltem remegve.
        Akarod, hogy kimenjek? – suttogta David.
Lehunytam a szememet és megráztam a fejemet, hogy nem. Hallottam anyám rikácsolását a telefonban és apámét is a háttérből. Nem is értettem, hogy mit üvöltöznek, de nem is érdekelt.
        Ezért hívtál fel? – szóltam bele a telefonba viszonylag nyugodt hangon. – És hallgattatsd már el apát! – mordultam rá.
        Mit képzelsz magadról? – üvöltötte anyám. Biztos voltam benne, hogy nem is figyelt arra, mit mondtam. – Hogy mersz ilyen szégyent hozni a családunkra? Azok után, amit érted tettünk ezt érdemeljük? Tönkre akarsz tenni minket? – ez kizökkentett az erőltetett nyugalmamból.
        Amit megtettetek értem? Mit tettetek? Mégis mit? – üvöltöttem. – Bezártatok az iskolába, mint egy veszélyes bűnözőt. Láncra vertetek, mint egy kivert kutyát.
        Én adtam neked életet! – ordította anyám.
        Az lehet, de el is vetted, mielőtt még élvezhettem volna, mielőtt még az enyém lett volna.
        Hogy mondhatsz ilyet az anyádnak, te hálátlan kis taknyos? – süvített anyám a telefonba, olyan hangosan, hogy távolabb kellett azt tartanom a fülemtől. – Azonnal indulj vissza az iskolába, mert esküszöm, hogy a hajadnál fogva cibállak vissza!
        Nah azt lesheted! – vágtam oda és kikacagtam. David jelenléte felbátorított.
        Na ide figyelj Hayley! – szólt bele apám a telefonba. Biztos voltam benne, hogy anyám düh-rohamot kapott, ezért vette át apám a kagylót.
        Nem! Te figyelj ide! Hagyjatok már élni!
        Csssstt!! Ne kiabálj! Figyelj... figyelj!.... Hayley! – szólt apám határozottabban – Figyelj rám! Nem lesz semmi baj! A gyerekek kíváncsiak, tudom én és megértem. De úgyhiszem most már kitombolhattad magadat! Menj vissza az iskolába.
        Nem vagyok gyerek. – szürtem a fogaim között vad dühvel. – Felnőtt nő vagyok! Felelősségteljes!
        Azt látom... felelősségteljes! Ott hagytad az iskolát. Ez tényleg felelősségteljes döntés volt. Gratulálok. – gúnyolódott apám – Ezért küzdöttél annyi éven át? Feladod az álmaidat, a befektetett energiádat, a jövődet mert neked... lázadni van kedved? – ordított apám, és lelki szemeim előtt megjelent az arca, amint vadul vicsorog.
        Én ellenetek küzdöttem. Ti erőltettétek rám az iskolát. Nem én akartam. – fújtam – Micsoda szégyen, igaz apukám? Hayley Elwood, a kis eminens, a minta gyerek egy elfajzott nő lett.
        Vigyázz a szádra Hayley! – próbált apám rendreutasítani.
        Hagyj békén! – üvöltöttem. – Te már nem parancsolsz nekem.
        Hol vagy? Hol vagy most azonnal mond meg!
A düh fortyogott az ereimben és olyat készültem tenni, amit tényleg nem akartam, de nem bírtam vissza fogni magamat.
        A barátomnál! Képzeld el... És tudod mit? Le is feküdtem vele. Nem is egyszer. És nagyon jó volt, el sem tudod képzelni mennyire jó. Szajha lett a lányodból. Egy szajha. Igaz apukám? – ecseteltem gúnyosan.
Tudtam, hogy övön aluli ütés volt és azt is, hogy ezzel okoztam a legnagyobb fájdalmat, de nem érdekelt. Apám meg sem tudott nyikkanni, csak hápogott a telefonba. Hallottam amint anyám a háttérből apámat szólongatja „mi van”, „mi van”, „mi történt”.
        A lány megmocskolta a családunkat. – válaszolta apám, és hallottam amint a telefon kagylót szorongatja olyan erővel, hogy szabályosan recsegett a vonal. – Csalódtam benned Hayley. Mától nincs családod. – mennydörögte végül.
        Sosem volt. – suttogtam és kinyomtam a telefont. Nem vártam meg, hogy válaszoljon rá.
Zavartan bámultam magam elé a hirtelen beállt csendben. A telefonomat lenémítottam és lehajítottam az asztalra. Rosszul kellett volna éreznem magamat, úgy illett volna, de furcsa mód felszabadultabb lettem. „Egy gondal kevesebb” gondoltam.
        Akarlak! Most! – fordultam oda David-hez és szinte parancsolóan néztem rá. Ideges voltam, és úgy éreztem, ha lúd akkor már legyen kövér. Még jobban „be akartam mocskolni” a családomat.
David minden bizonnyal látta rajtam, hogy felesleges lenne ellenkeznie, ezért behódolt az akaratomnak. Egymásnak estünk a konyha hideg, kemény kövén. Olyan vad voltam, a feltörő idegességtől, hogy már-már attól féltem, hogy fájdalmat okozok neki. Tekintetünk össze akadt, és megpillantottam az őrült vágyat a szemében. Tudtam, hogy élvezi ezért átengedtem magamat vadállati dühömnek. 

7 megjegyzés:

  1. UPS!Rossz fiókkal vagyok bejelentkezve!{Dorán}

    VálaszTörlés
  2. Düh és szenvedély! Ezt nagyon imádom! Nálam ez a kettő mindig összejön:) De nagyon jó lett és várom a második fejezetet, persze ha csak lesz. De remélem, hogy lesz, mert nagyon jól írsz. Hayley kitört abból az életből, amit sosem szeretett. David pedig ebben segít is neki. Kíváncsi vagyok miként fog alakulni a sorsuk. Csak így tovább!!!

    VálaszTörlés
  3. Köszi :) Hát a sorsuk eléggé érdekes fordulatot vesz. :D A második fejezetet-az egészet-megírtam az este, de még nem tudom, mit kezdjek vele. Na majd erről is mesélek h miért nem ^^

    VálaszTörlés
  4. Mit kellene neked Dorán? Kiosztani a szüleidet vagy szexelni egyet? :D :D :D Am mondanom kell majd vmit be fox halni. XD

    VálaszTörlés