2011. január 4., kedd

fejezet ízelítő a második fejezet végéről.

Úgy döntöttem megmutatom, hogy nem csak nyálas szerelmes jelenetek lesznek a kísértésben. Tessék, ez egy izgibb jelenet a második fejezet végéről.


Megpillantottam Adam-et. Az orra és az inge fekete volt a rászáradt vértől.
        David! Menjünk innen! – kérleltem.
        Azt már nem. Állj félre baby!
        David kérlek! – könyörögtem.
        Megöllek David! – harsogta.
        Gyere! Gyere, ha olyan nagy pofád van! Kiütlek megint!
        David hagyd! Kérlek! – ordítottam hisztérikusan. – Menjünk, menjünk innen!
        Baby! Állj félre! – utasított újra, határozottabban.
Adam odért hozzánk, David pedig félre lökött engem.
        Maradj ott! – szólt rám.
        David... – nyögtem.
        Meghaaalsz! – csuklotta Adam, a kezében pedig megvillant egy vékony pengéjű zsebkés.
        Daviiidd! – visítottam. A könyeim özönvízként áradtak ki a szememből. 
        Na nézd már. Sír a barátnőd. Ejnye-ejnye David. Hát szabad ezt hagyni? – cukkolta.
        David gyere! – üvöltöttem rá és megragadtam a kezét. – Menjünk már el innen, az istenért!
        Mi folyik itt? – szólalt meg egy szigorú hang a hátam mögött. Összerezzentem. 

2 megjegyzés:

  1. Na ez tényleg ütős!!! Gondolom ennek még lesz folytatása:) De egyébként nem nyálas szerelmes jeleneteket írsz, mert nagyon jól megírod!!! És ezt nem bántásként írom/mondom!!! És szerintem ez az izgalommal vegyes érzelem passzol ehhez a történethez. Hayley kedves, David erős jellem és van, amikor épp fordítva jelenik meg, vagyis nekem ez jött le. És ezzel a résszel csak fokozódik. Nekem nagyon tetszik!!!:)

    VálaszTörlés
  2. Kösziiii *.* Örülök, hogy tetszik. :)

    VálaszTörlés